משחק אינטראקטיבי עם צעצועי כלבים

כלבים הם החברים הכי טובים, אבל גם כמו צעצועים פשוטים שיוצרו במיוחד בשבילם. בין אם יש לך שני כלבים או עשרים, חנות מוצרי חיות מציעה מגוון רחב של צעצועי חיות מחמד בצורות ובגדלים שונים. מקונג ועד כדורים ואפילו שומרי סף, מגוון מוצרי מחמד בחנות כולל כל מיני צעצועים משעשעים כדי לבדר כלבים. אולם, חלק מצעצועי הכלבים אינם טובים לכלב שלך.

רוב המדינות אסרו על פטלטים או צעצועים נטולי פתלט. יש כלבים שמתים מחנק או מחנק על פטלטים, שהם מייצבים בצעצועי גומי. יש כלבים שגם אלרגיים לפטלטים. אבל אתה באמת יודע אם הכלב שלך אלרגי או לא? מאמר זה יעזור לך להבין אם חיית המחמד שלך אלרגית לפטלטים ולצעצועי כלבים אחרים וחומרי מצעים. ‏

רוב חנויות מוצרי החיות מוכרות מיטות כלבים, צעצועי כלבים, קערות, מזון, עצמות ואספקת טיפוח אחרת. אספקה זו יכולה להחמיר אלרגיות עונתיות או רגישות יתר בחיית המחמד שלך. לפני שאתה קונה ציוד, תוודא שלכלב שלך יש גישה לכל החנות. בדוק אם מוצרי חיות המחמד שלך מאחסנים חומרי מצעים העשויים מחומרים שאינם מתאימים לכלבי טיפול או לכלבי שמירה. הווטרינר שלך יכול גם לתת לך ייעוץ על איזה סוג של חומר מצעים לכלבים להימנע.

צעצועים אינטראקטיביים נהדרים לשמירה על כלבים פעילים שעות. כמה צעצועי כלבים יכולים לשמש לאימון בעוד חלק יכולים לשמש למשחק בפועל. חפצים קטנים עלולים להיתקע בצעצועים שהכלב שלך מושך או זורק. עצמים קטנים אלה עלולים להוות סכנה לגזעים קטנים יותר על ידי כך שיהפכו לסכנות חנק. צעצועים לכלב אמורים להיות גדולים מספיק כדי להחזיק חפצים קטנים, אבל לא מהווים סכנה לבריאות חיות המחמד. אתה יכול לבדוק עם החברה ייצור הצעצוע על תקני הבטיחות של הצעצועים שלהם.

צעצועי כלבים יכולים להיפגע גם מלעיסה. צעצועים כמו צעצועי קטיפה עלולים להיפגע קשות מלעיסת חיית המחמד שלך. ודא שצעצועי הקטיפה רכים ונוחים למגע. צעצועי קטיפה לא צריכים להיות נתונים לטיפולים קשים או כימיקלים כפי שזה יכול להחליש אותם. אם אתה משתמש במזון לכלבים, תמיד קרא קודם את המרכיבים לפני שתיתן אותם לחיית המחמד שלך. כלבים יכולים להיחשף למרכיבים כמו תירס, חיטה וסויה.

סוג אחד של צעצועי כלבים הוא צעצועי לעיסה. אל תיתן צעצועי לעיסה לגורים. הם יתמכרו במהרה לטעם. במקום זאת, אתה יכול לבחור מחצלת לעיסה או צעצועים שניתן לקרוע לגזרים לאחר כמה ימים. טבעות גומי, ניילון וחבלים הם צעצועי הלעיסה הפופולריים ביותר. אתה יכול להפריד את הצעצועים האלה לשני סוגים. ישנם שני סוגי צעצועים: אלה עשויים מסיבים טבעיים, ואלה עשויים מפלסטיק.

למרות שצעצועי לעיסה לשחק נראים כמו אלטרנטיבות טובות ללעיסת צעצועים, יש כמה חששות לגבי ההשפעה של הצעצועים האלה על הבריאות של הכלב שלך. צעצועי כלבים העשויים מסיבים טבעיים עלולים להיות בסיכון משום שפטלטים משמשים יצרנים רבים כחומר משמר. מחקרים הראו שפטלטים עלולים לגרום לבעיות רבייה אצל כלבים, עקרות ואפילו סרטן. אומנם הפטלטים אסורים בקנדה ובאיחוד האירופי, אך יש יצרנים שעדיין משתמשים בפטלטים לשימור.

בעיה נוספת היא שבעלי כלבים רבים נותנים לכלביהם צעצועים רכים ולא אינטראקטיביים. אם אתה נותן לכלב שלך מגוון של צעצועים, מלבד אלה הבסיסיים, הם יפתחו העדפה לצעצועים מסוימים. זה יבטיח שחיית המחמד שלך מאושרת ובריאה לשנים רבות הבאות. כאשר בוחרים צעצועי קטיפה לכלב שלך, חשוב לוודא כי הבד והמילוי בשימוש הם טבעיים לחלוטין. זה יבטיח מעיל בריא נקי מכימיקלים מעשה ידי אדם ולא יגרום לבעיות בריאות לטווח ארוך.