איך לבחור מזון לגורי כלבים

אתה יכול למצוא רעיונות נהדרים באינטרנט על איך לבחור מזון לכלבים. חיות המחמד שלנו הן חלק בלתי נפרד מהמשפחות שלנו. אף ־ על ־ פי שהם נהנים לבלות איתנו, יש להם אישיות והרגלים משלהם שצריך לנהל. זה יכול לעשות את כל ההבדל שניכם להיות מסוגל להאכיל את הכלב שלך כמו שצריך. כל כלב עלול להיפגע אם יאכילו אותו במזון לכלבים הלא נכון.

כלבים אוהבים לאכול כל מיני סוגים של אוכל. כלבים עלולים בסופו של דבר למות אם לא תטפל בהם. יכולים להיות להם התקפי לב ומרבצים שומניים בגוף, אבנים בכליות ובעיות אחרות. האכלה עלובה יכולה לגרום להרבה כלבים למות כל שנה. תוכל להימנע מכך אם תבחר מזון כלבים מאוזן המספק את כל צורכי כלבך.

מאמר זה יעזור לך לבחור את ה ”מזון לכלבים” הנכון באינטרנט אם יש לך חששות לגבי מזון מסוים שמזין יותר מאחרים. ‏ בחר מזונות המכילים את האיזון הנכון של ויטמינים ומינרלים. חשוב לכלבים לקבל הרבה ויטמינים ומינרלים. הם נחוצים לבריאותם ועוזרים להילחם במחלות. חשוב להם גם לקבל פחמימות, חומצת שומן, חלבון וסיבים.

הבחירה במזון יבש על פני מזון לח היא בעיה נפוצה. קל יותר לעכל מזון יבש כדי שהכלב יקבל יותר חומרים מזינים. מזון רטוב יכול לגרום חיידקים ושאריות צואה במערכת של הכלב שלך. זה יכול להוביל לזיהום. אוכל יבש יכול גם להיות תפל וחסר טעם. ניתן למצוא מגוון מזונות גורים איכותיות במחירים אטרקטיביים, כגון זו: הזמנת מזון לחיות און ליין.

כלבים נמשכים למאכלים טריים. מזון גולמי וכלבים הם אפשרויות טובות לכלבים. מזון נא עדיף לכלבים מאשר לכלבים. הדבר מגדיל את סיכוייהם לפתח בעיות עיכול ובעיות בריאות אחרות. כלבים שאוכלים יותר מדי קיבוצים סובלים מקלקול גז ועיכול שעלול להוביל להקאות. כלבים מתקשים לעכל דיאטות אוכל.

אם אתם מעדיפים לאכול מזון נא, ודאו שיש לו חלבונים בריאים ושומנים בריאים. מקורות חלבונים כוללים עוף, דגים ובשר בקר. תזונה מאוזנת צריכה לספק מספיק חלבונים ושומנים בריאים לכלבים. שמן דגים הוא המקור הטוב ביותר לשומנים בריאים.

חיית מחמד צריכה להיות מסוגלת לאכול מספיק קטניות כמו שעועית שחורה, אפונה ועדשים. מקורות טובים אחרים של חלבונים כוללים תרנגול הודו, עוף, דגים וביצים. כלבים זקוקים לחלבון כדי לאכול, אבל גרגרים שלמים מכילים גם ויטמינים ומינרלים חיוניים.

הדבר האחרון שצריך להסתכל עליו בבחירת מזון לכלבים הוא האם הוא מכיל את הוויטמינים והמינרלים הדרושים. ויטמינים A ו-E חיוניים לתפקוד הנכון של הכבד שלך. יש כלבים שאין להם מספיק מזון או פעילות גופנית כדי לקבל ויטמינים אלה. מזונות מסחריים רבים מכילים מינרלים כמו אשלגן, סידן, מגנזיום. חשוב לזכור שכלבים לא יכולים לקבל את אותם היתרונות מהמינרלים האלה כבני אדם. חיית המחמד שלך תצטרך לקבל את המינון היומי שלה של ויטמינים ומינרלים דרך מקורות אחרים. לדוגמה, מוצרי לוואי של בשר מבושל לא יספקו לכלב שלך את כמות החומרים המזינים החיוניים המצויים בבשרים כמו דגים, שעועית ובשר.

רבים אינם בטוחים כיצד לבחור את המזון הטוב ביותר לכלבים. תפסיק לתת לחנות הכלבים שלך אוכל. מותגים אלה מכילים לעתים קרובות חומרים משמרים ותוספים. מאכלי כלבים יבשים הם אופציה, במיוחד אם הם אורגניים וגלם. מזונות אורגניים טובים יותר לבריאותו הכוללת של הכלב, כיוון שהם אינם מזוהמים בכימיקלים. אף שיש כלבים שאינם אלרגיים לכימיקלים במוצרי מזון מסחריים לכלבים, ייתכן שהם רגישים לצבעים וטעמים מלאכותיים מסוימים. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לדון בעניין הזה עם הווטרינר שלך.

הכנת מזון לכלבים יבשים משלך היא דרך נהדרת להאכיל את כלבך באוכל בריא ומאוזן. יש מתכונים רבים לכלבים תוצרת בית זמינים באינטרנט. ניתן להשתמש בהם במקום של אוכל-בשר שהוכן באופן מסחרי. באפשרותך להכין את האוכל היבש שלך ולהבטיח שכל הוויטמינים והמינרלים הנחוצים נוכחים, כולל חלבונים, שומנים וסיבים. ככה בוחרים מזון נא לחברך הכלב.

יש יתרונות רבים בלתת לכלבים שלך ארוחות מבושלות. סיגריות מסחריות עובדו והופשטו מחומרים מזינים חיוניים רבים. עם זאת, אם אתה מעדיף להאכיל את הכלבים שלך מזון נא, הנה כמה אפשרויות בשבילך לשקול. הם כוללים: עוף (ללא עצמות וללא עור), בשר בקר [ ללא עצמות וללא עור ], בשר חזיר (ללא עצמות וללא עור ], אורז (מבושל), תפוחי אדמה מתוקים ואפונה.