מהו המזון הטוב והיבש ביותר לכלבים? ‏

מזון כלבים יבש הוא אפשרות מצוינת לכלב שלך. הוא עשיר בחומרים מזינים ומכיל את כל החומרים המזינים החיוניים שהכלב זקוק להם כדי להישאר בריא ופעיל. כמה ממזונות הכלבים הפופולריים ביותר בשוק כיום כוללים את Blue Buffalo Life Protection Large Breed Adult Dry Food ו-Purina Pro Plan. הנה כמה יתרונות של כל אחד. קרא על מנת לגלות איזה מהם הוא הטוב ביותר לכלב שלך. לאחר מכן, השווה אותו למאכלים יבשים אחרים כדי לראות איזה מהם הוא הטוב ביותר עבור התקציב וסגנון החיים שלך.

אם אתה רוצה שהכלב שלך יאכל בשר, חפש נוסחה שלמה ומאוזנת. משמע הדבר שהמזון מכיל מספיק חלבונים, פחמימות, שומנים, מינרלים, ויטמינים וחומרים מזינים אחרים. מזון שלם ומאוזן אושר על ־ ידי רשויות התזונה הכלביות. אם זה נוסח כדי לעמוד בסטנדרטים אלה, זה עבר ניסוי האכלה. יש הרבה מותגים של מזון לכלבים יבשים. אולי תרצה לחפש מזון ללא תבואה.

מזון טוב יותר של כלבים יבשים מכיל יותר מחומרים מזינים חיוניים אלה. זה צריך לדבוק בסטנדרטים שנקבעו ע "י האיגוד האמריקאי לבקרת מזון. תווית AAFCO גבוהה יותר מצביעה על כך שהמזון בעל פרופיל תזונתי גבוה יותר. עם זאת, אתה עדיין צריך להתייעץ עם הווטרינר שלך לפני שאתה קונה מזון לכלבים. אתה יכול גם להתייעץ עם תזונאית כדי לגלות אילו מרכיבים מתאימים ביותר לגילו של הכלב שלך ולהתרבות. הווטרינר שלך יכול לתת לך עצות על האוכל היבש הטוב ביותר לחיית המחמד שלך.

מזון לכלבים רטובים ויבשים מכיל חומרים מזינים דומים, ואילו מזון לכלבים רטובים גבוה יותר בשומן ובחלבונים. יש אחוז גבוה יותר של חומרים מזינים חשובים אלה. בנוסף לכך, במזון רטוב יש יותר סיבים ממזון יבש. סיבים משפרים את איכות הצואה, מקדמים ירידה במשקל ומסייעים בבעיות העיכול. סיבים מוסיפים ליתרונות הבריאותיים הכוללים של הכלב. אז, בפעם הבאה שאתם קונים מזון לחיות המחמד שלכם, קחו בחשבון את תכולת החלבון של כל מזון.

מזון לכלבים יבשים נוח יותר להכנה ולאכסון מאשר מזון רטוב. ניתן לרכוש אותו בכמויות גדולות ולתפוס פחות מקום במקרר. נוח יותר לאחסן מאשר אוכל רטוב, וקל לנקות אם נשפכים. אם חיית המחמד שלך בררנית, מזון יבש יהפוך את האכלת הרוח. וכשאתה קונה שקית גדולה של אוכל, זה יחזיק יותר זמן מאשר אוכל רטוב.

מזון כלבים נא אומנם נהדר לגורים, אך גלם אינו בטוח לילדים קטנים. זה דומה להשארת עוף נא על הרצפה! בנוסף להיותם מסוכנים לילדים, מזון כלבים נא טומן בחובו את האפשרות להעניק מחסה לחיידקים מזיקים. אנשים המטפלים בבשר לא מבושל יכולים גם לחלות בחיידקים, וחיידקים יכולים בקלות להתפשט מאדם לאדם, אם הם לא רוחצים את ידיהם לאחר מכן. אז עדיף לבחור במזון לכלבים יבשים.

אם אינך בטוח אילו מרכיבים יש באוכל של חיית המחמד שלך, תן דעתך למותג. יש הרבה מותגים טובים של מזון יבש ויש כאלה שהם יקרים יותר מאחרים. אבל אל תפחד לחקור חלק מהם ולמצוא את האחד הנכון לחיית המחמד שלך. אתה עלול להיות מופתע ממה שאתה מגלה. אם אתה לא בטוח לגבי מותג מסוים, לבדוק את הביקורות ולנסות מדגם לפני שאתה מקבל החלטה סופית.

בחר מזון כלבים מיובש בהקפאה בזהירות. ודא שאתה בוחר אחד עם מרכיבים מזינים. בעוד מותגים זולים יותר עשויים להיראות זולים יותר ממקביליהם, אתה לא יכול להיות בטוח שהם בטוחים. מותגים זולים יותר עשויים להיות עשויים מחומר זול יותר ומכילים מרכיבים המאפשרים לחיידקים לגדול. לקנדה, לאוסטרליה ולארה "ב יש תקנות גבוהות יותר למזון לכלבים מאשר לשכניהם. אם אתה קונה מזון לכלבים יבשים לכלב בכיר, תבדוק קודם את המרכיבים.

תועלת נוספת של מזון לכלבים יבשים היא העובדה שהוא לא דורש קירור. מאחר שהוא מכיל תשעים אחוז חומר יבש ועשרה אחוז מים, קל לאחסן אותו. מזון לכלבים יבשים מיוצר על ־ ידי שילוב ובישול של מרכיבים באופן שממיר עמילנים לצורה מעכלת ומסיר רעלנים. הוא גם זול יותר וידידותי יותר לסביבה מאשר מזון רטוב משום שהוא דורש פחות אריזה. לכן, גם אם הכלב שלך אוהב את זה יבש, לנסות למצוא תערובת שהוא נהנה.

מזון לכלבים רטובים יש תכולת לחות גבוהה יותר, מה שהופך אותו בריא יותר לצריכת גור. במיוחד אם לכלב שלך יש בעיה רפואית או שהוא לא שותה מספיק. בנוסף לכך, למזון המשומר טעם גבוה יותר ממזון יבש. זה יכול לעודד כלב חולה לאכול אותו לעתים קרובות יותר. בנוסף לכך, מזון משומר מושך יותר כלבים עם תיאבון אינסופי, מה שיכול לעזור לך לשלוט במשקלם. בדרך זו, אתה יכול לבחור את האוכל הטוב ביותר עבור הגור שלך!

פרטים נוספים: מזון יבש לכלבים: בית החובב