מהו המזון הטוב ביותר לזוחלים? ‏

כאשר בוחרים מזון לזוחלים, זכור שלא כל הסוגים אוכלי כל. חלקם צמחוניים לחלוטין, אך אחרים זקוקים לתזונה מגוונת של חרקים, חומר צמחי וחלבוני בעלי חיים. חרקים, במיוחד, מספקים ערך תזונתי מועט, מה שהופך אותם לבחירה גרועה להאכלת רוב הזוחלים. עם זאת, מינים אוכלי חרקים משגשגים מדי פעם, כולל שממיות נמריות, אנולים ועור ארוך זנב. זוחלים עם דיאטות אוכלות-כל, כגון דרקון-מים כחול-הלשון ודרקון-המים הסיני, ניתן להאכיל תולעי-ארוחה וחרקים. חרקים משומרים הם אפשרות נוספת להאכלת זוחלים. למידע נוסף, נסה לחפש באינטרנט.

מגוון חרקים זמינים למאכל זוחלים, כולל צרצרים, מקקים ומקקי דוביה. מזונות אלה זמינים בקלות, אינם מסריחים ומכילים מגוון רחב של ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו. ניתן להאכיל את הזוחלים רצים אדומים במקום צרצרים משום שהם קטנים יותר ופחות רועשים. בניגוד לצרצרים, הרצים האדומים מכילים פרופיל עשיר של חלבונים, שומנים ומינרלים היכולים להועיל לזוחלים.

יש להציע מדי יום מזון טרי לזוחלים אוכלי עשב. יש להציע ירקות, כגון חסה, בכמויות קטנות. יש פירות, כמו תפוחים ובננות, שניתן להציע לזוחלים. עם זאת, הם תמיד צריכים להיות משלימים עם ויטמינים וסידן, מאחר שהם יכולים להיות לקויים בחומרים מזינים אלה. לעומת זאת, עלים ירוקים וכרוב טובים לזוחלים, אך יש לתת אותם בכמויות קטנות.

רפ-קאל הוא מזון באיכות גבוהה שנוסח על ידי וטרינרים וטרינרים וטרינרים. הוא מכיל מרכיבי צמחים ופירות טבעיים והוא שלם ב-100% לתזונה היומית של הזוחל שלך. רפ-קאל הוא מזון באיכות גבוהה המכיל רמות אופטימליות של ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו. צבים צריכים לקבל מזון צב רפ-קאל בבוקר. לתוצאות הטובות ביותר, להאכיל אותו בצלחת רדודה בבוקר.

יש בעלי זוחלים המשלימים את זוחליהם בצרצרים, בעכברים, בפירות ובירקות. אחרים מנסים להאכיל את חיות המחמד שלהם. עליך לחקור בזהירות את זני הזוחלים שלך כדי לבחור את המזון המתאים לכך. עליך לבחור את האיזון הנכון של תזונה וחרקים עבור הזוחל שלך. תזונה מאוזנת תגביר את הסיכוי לשגשג ולחיות זמן רב יותר. וזכרו, אתם תמיד יכולים להשלים עם חרק באיכות גבוהה כדי להבטיח שהזוחל שלכם יקבל את התזונה הנכונה.

אף שמינים רבים נחשבים אקזוטיים, כגון פיתון כדורי, איגואנות ירוקות וצבים, הם עדיין נפוצים כחיות מחמד. ולמרות שינויים אלה, טיפול נכון והאכלה של בעלי חיים אלה נשארים חיוניים. עם תזונה נכונה, הזוחלים יחיו חיים ארוכים ומאושרים. זו הסיבה שהמזון הטוב ביותר לזוחלים הוא מזון באיכות גבוהה ומכיל את כל החומרים המזינים החיוניים.

יש כמה מזונות להימנע מאכילה לזוחלים שלך. חרקים פראיים בדרך כלל אינם מומלצים לזוחלים בשל ערכם התזונתי הנמוך והעובדה שלא ניתן לעקוב אחריהם. בנוסף לכך, דרישת החלבון של הלטאה משתנה גם עם הגיל. דרקון מזוקן צעיר יצטרך יותר חלבון מאשר מבוגר. חשוב גם לזכור שלטאות מבויתות מקבלות בדרך כלל פחות פעילות גופנית מאשר עמיתיהן הפראיים.

יש זוחלים אוכלי כל. בעוד שזוחלים אוכלי כל יקבלו בשמחה כמה חרקים, אחרים הם אוכלי בשר מחויבים. במקרה הזה, עדיף לקנות מזון נוסח במיוחד עבור הזוחל שלך. אם אתה לא יכול להרשות לעצמך מזון איכותי לזוחלים שלך, אתה יכול לקנות מזון אנושי זול עבורם. אפשר גם להשיג חרקים חיים מחנויות לחיות מחמד.

מקור מזון טוב נוסף לזוחלים הוא איזופודים. בעלי חיים אלה נוקשים מאוד וינקו את סביבתו של הזוחל אם תינתן להם ההזדמנות. מלבד היותם מקור מזון טוב, האיזופודים הקובנים משמשים גם כמנקים טבעיים. זוחלים יכולים לשגשג בפסולת אורגנית כזאת. לכן, אם אתה רוצה להוסיף קצת מגוון לתזונה של הזוחל שלך, לתת להם כמה איזופודים!

הטמפרטורה היא גם גורם חשוב למערכת העיכול של הזוחלים. אם הטמפרטורות ירדו מתחת ל-75 מעלות צלזיוס, מערכת העיכול נפגעת. מכיוון שהם אינם לועסים מזון, הם עלולים להפסיק לאכול לגמרי אם הם חמים מדי או קרים מדי. מערכת העיכול בזוחלים מושפעת מאוד מהטמפרטורה. במילים אחרות, הטמפרטורה יכולה לעשות שינוי עצום בתזונה שלהם. שמירה על הטמפרטורה מתחת ל-75 מעלות תגרום לזוחלים שלך להפסיק לאכול, אז חשוב לשמור על טמפרטורת המזון יציבה.

תולעי ארוחה הן אפשרות אחרת. אלה קלים לטיפול וניתן לשמור אותם במקרר במשך זמן רב. הם נמוכים בחלבון וסידן אך מספקים ערך תזונתי גבוה. תולעי הקמח יכולות לשמש מדי פעם כמזון בסיסי. ניתן לרכוש אותם בכמויות גדולות ולאחסן אותם במקרר. למרות זאת, תולעי הארוחה דלות בחלבון וסידן, מה שהופך אותן לאפשרות פחות אידיאלית עבור זוחלים קטנים.

פרטים נוספים: מזון לזוחלים: חיות בלב