איזה ציוד חתולים צריכים? ‏

חתולים צריכים ציוד מסוים כדי להגן על עצמם. הם חייבים ללבוש צווארון עם תג כתובת או גשש מחובר אליו. הצווארון צריך להתאים סביב הצוואר בנוחות אבל להיות מסוגל להחליק בקלות מעל הראש במקרה חירום. לצווארון צריך להיות גם מנגנון שחרור אוטומטי, כך שהוא יתנתק אם החתול שלך נתקע. קניית צווארון עם שרוול כתובת הוא צעד חכם, כמו זה יעזור לך למצוא את החתול שלך במקרה של תועה.

חתולים נהנים לשחק וצריכים צעצועים כדי לבדר אותם. יש הרבה צעצועים שונים בשוק שיאתגרו את החתול שלכם נפשית וגם פיזית. ניתן לקנות את הצעצועים האלה בנפרד או בסטים. חתולים גם צריכים צעצועים כדי לממש את אינסטינקט הציד שלהם, כך לוודא לקבל מגוון של אפשרויות לחתול שלך. חלק מהצעצועים הזמינים כוללים כדורי חתול, שריטות ומערות. חלק מהצעצועים האלה עשויים גם לעזור לאמן את החתולים שלך.

חתולים גם צריכים מקום מיוחד לישון, אז אתה צריך לשקול מקבל מיטה עבורם. זה צריך להיות גם קירות כדי למנוע טיוטות צד ולספק תחושת ביטחון לחתול שלך. למיטת חתול צריכים להיות גם כיסויים ניתנים להסרה. חתולים גם צריכים מגש אשפה, גם אם הם גרים בחוץ. מגש פסולת פלסטיק בסיסי יעלה בסביבות PS3-PS5, אבל אתה יכול גם לקבל מגש אשפה חתול עם מכסה שתלטן ריח בסביבות PS15.

חתולים צריכים ארגז חול כדי להקל על עצמם כשאתה בבית. אלה באים בהרבה סגנונות שונים, החל מכוסה ועד אלקטרוני מלא. אפשר אפילו למצוא קופסאות של חתולים מנקים את עצמם. מגש ההמלטה שאתה קונה לחיית המחמד החדשה שלך צריך להיות גדול מספיק לחתול שלך להשתמש בו בנוחות. מלבד ארגז החול, אתה צריך גם לשקול סוג של אשפה לחתולים. רוב החתולים מעדיפים לכלוך. אתה צריך גם לרכוש סקופ המלטה מתאים לחתול שלך. גם את מגש ההמלטה צריך להיות קל לנקות.

נשא חתול (ידוע גם כארגז) הוא פריט חשוב נוסף. הוא צריך להיות חזק ולספק הרבה אוורור. המנשא צריך גם לאפשר לך לגשת לחתול בקלות. לדוגמה, קפסולת Mod מ ־ K&H Pet חסונה וכוללת דלת רשת ניתנת להסרה. בחירת נושא פלסטיק היא רעיון חכם, מאחר וקופסאות קרטון לא מאפשרות לאוויר לזרום לתוך נושאת המטוסים.

חדרי כושר של ג'ונגל חתולים הם עוד אפשרות נהדרת לחתול שלך. אלה הם בדרך כלל רב-שכבתיים וטווח גודל. כמה מכוני כושר ג 'ונגל אפילו לבוא עם כרית שינה. לחלקם יש אפילו צעצועים מחוברים והם יכולים לשמש גם כעמדת גירוד. חדר כושר ג 'ונגל חתול יכול לשמש גם כלול, אשר יספק פעילות גופנית לחבר החתול שלך.

קערות למזון ומים הן עוד פיסה חיונית של ציוד לחתולים. קערת קרמיקה או מתכת עדיפה על פלסטיק, משום שניתן ללעוס בקלות קערות פלסטיק. קערות מתכת או קרמיקה הן גם עמידה יותר. חלקם אפילו מגיעים עם בסיסי גומי, שימנעו מהם להתהפך. חתולים צריכים גם קערות מים שקל לנקות ולא מחליקים.

עמודי גירוד הם עוד ציוד חיוני. חתולים צריכים לגרד, כי זה עוזר להם למתוח את הרגליים והטפרים. עמוד גירוד טוב הוא לפחות באורך מטר וחזק. עמוד גירוד גם יעזור להם להיפטר מזרועות מתות מציפורניהם. אפשר גם לקנות עץ חתול שיעשה להם התעמלות בבית.

בין אם אתה בוחר להשתמש בפלסטיק או בארגז פסולת בד, החתול שלך צריך ארגז חול. קופסת חול אחת לכל קומה מומלצת. אתה צריך לבחור את הטוב ביותר בהתבסס על הגודל והמשקל של החתול שלך. תבטיח שיהיה מספיק מקום בין הקערות. לחתול שלך צריכה להיות קערת שתייה נפרדת מקערת האוכל.

החתול שלך יצטרך פעילות גופנית כדי להישאר בריא. מחקרים הראו שחתולים יכולים לחיות חיים ארוכים ובריאים יותר אם הם מקבלים שגרת פעילות גופנית קבועה. פעילות גופנית קבועה לא רק תשאיר את שכלם פעיל, אלא גם תפחית את הסיכון לבעיות בריאות כרוניות. גלגל התעמלות לחתולים דומה לגלגל אוגר לחתולים והוא דרך נהדרת לעודד את חברך החתול להתאמן.

חתולים הם יצורים טריטוריאליים. הם ישתמשו בריחם כדי לסמן את פעילותם. זה מקשה על העברת ארגז חול למיקום חדש, אז תדאגו לשמור אותו במקום שהוא לא בכיוון.

פרטים נוספים: ציוד לחתולים: PETCALL